Sidor

onsdag 15 april 2009

Sa var pasken slut.....

Vi har haft besök fran Sverige. Mamma och Bert har varit här och lille-bror Mackan kom ocksa ett par dagar.
Det är roligt med besök men ganska hektiskt. Det är mycket som ska göras och mycket som ska ses. Vi har fatt ra om varandra riktigt mycket och det är inte ofta vi gör det.
Det har inte blivit nagot pysslat under hela veckan och fa inlägg. Däremot har vi varit ute i det fina vädret och njutit.


Vi har varit inne i Málaga men inte sa mycket da det firas "Semana santa" och det är alldeles för bökigt med allt folk
Vi föredrar landet, det underbara "el Chorro" alla klättrares paradis. Ja, nu klättrar inte jag men min man är en fanatisk klättrare och jag njuter av naturen.

Det har inte riktigt varit sol-och-bad-väder men det finns mycket man kan göra pa stranden ända. Som tex bara andas in den ljuva havsluften och lata solen värma en i ansiktet för att inte tala om att leka tafatt i sanden..............

Fina blommor har vi sett och.......


konstiga blommor, om än väldigt vackra...................


för att inte tala om denna vita pafagel. Det hade jag aldrig sett innan och vilken tur att den hade fjädrarna utslagna.


2 kommentarer:

  1. Tjena tjejen! Du har en utmaning på min blogg. Check it out!

    SvaraRadera
  2. oj, en albino-påfågel. ser helt overklig ut.

    SvaraRadera