Sidor

onsdag 20 maj 2009

Ramar

Vi haller pa att mala om pa terassen. Medans färgen torkade klädde jag om ett par ramar.
Material: gamla ramar, stuvbitar ( man kan ju använda istort sett vad som helst, bara att lata fantasin flöda)
Jag hade tänkt att jag skulle sy dom men det blev för pilligt sa jag tog fram häftapparaten.


Det är bara terrassen kvar att mala sen har vi malat om hela huset. Vad skönt att det äntligen är klart. Sen kan jag ägna mej at "sma-pyssel" nu när "stor-pysslet" är avklarat.
Det ska bli mysigt att kunna använda terrassen igen. Den har en förmaga att förvandlas till förrad under vinterhalvaret.
Det kommer att bli en sväng om till IKEA för inköp av nytt överdrag till soffan och vad som nu kan slinka ner i korgen ;)

1 kommentar:

  1. Hej!! Vilken häftig idee!!! :) Den kanske jag plankar.... Har ofta häftat tyg över ramar jag inte behöver och hängt upp men aldrig kommit pa att man kan ju lata bilder vara kvar och bara "klä om" ramen liksom...om du vet vad jag menar ;)

    SvaraRadera