Sidor

torsdag 12 juli 2012

DET VAR ROLIGT......


.........sá länge det varade. Men allt det roliga har ett slut, sá även denna blogg.

Tidigt i morse medans jag satt och drack en kopp te, tupparna gal i bakgrunden, det doftade av citron i luften innan solens strálar värmde allt för mycket, bestämde jag mej för att..... sá är det, nu slutar jag.
Jag har tänkt pá det ett tag. Det är kris i kreativiteten och jag känner att jag inte kan ge mer just nu.
Hoppas i alla fall att jag under den här tiden har lyckats inspirera nágon och jag tackar alla som har velat titta in i min vardag.
Jag själv tackar för allt jag lärt mej, alla fina kreativa bloggare som jag "lärt känna" Ni har gett mej massor av tips, inspiration, skratt.........

Jag láter bloggen vara öppen, om nágon vill ha tillgáng till mina mönster.

Sá TACK OCH HEJ, LEVERPASTEJ!!
Ha en skön sommar!






28 kommentarer:

  1. Det var trist å høre, takk for masse fin inspirasjon!

    SvaraRadera
  2. Men åh så tråkigt! På ett sätt förstår jag dig, det är jobbigt när man känner att kreativiteten tryter och ständigt blir påmind p.g.a. bloggen. Ha det så bra och hoppas att du någon ag kanske vill komma tillbaka ;)

    Kram :D

    SvaraRadera
  3. TAck för den här tiden! Bra att du håller bloggen öppen, du kan ju råka vilja göra ett inlägg om nio månader eller nåt! Man måste ju inte blogga varje dag (om man inte får lön för det)

    mvh ewa

    SvaraRadera
  4. Ååååh nej! Ja happ. Tur att jag har din emejladress. Det har varit toppen att dyka in här i tid och otid. Du är en riktig inspirationskälla ska du veta Maria.
    Stor kram och njut av sommaren. Imorgon bär det av till Franska sydkusten och i början av augusti blir Sverige, så det blir nog lite tyst how mig också. Hoppas du kommer att fortsätta titta in hos mig framöver ellr skriva en rad nu o då.

    Saknar dig redan.
    ♥♥♥
    Annette

    SvaraRadera
  5. Tråkigt att höra :( Jag har gjort flera av dina grejer (eller liknande i varje fall.... blir ju aldrig riktigt samma) och kommer sakna dig.
    Hoppas din inspiration återvänder tids nog och att du kanske kanske skriver i framtiden. Här eller någon annanstans!

    SvaraRadera
  6. Så kan det vara, men så tråkigt ändå! Tack för att du håller bloggen öppen, du har både massa fina mönster och massa fin inspiration att ge ♥
    Kanske, kanske kommer du tillbaka en vacker dag! Ha det riktigt gott ♥

    SvaraRadera
  7. Tack för all inspiration du gett mig!Ha ett bra liv!

    SvaraRadera
  8. Tyck för att du fortsätter att hålla bloggen öppen, du har så mycket fint här som jag gärna återkommer till ibland! Hoppas kreativiteten återkommer till dig på ett eller annat sätt.

    SvaraRadera
  9. Tråkigt att höra att du slutar! Gillar verkligen din blogg! :) Men man ska bara hålla på så länge som det är roligt. /Susanné

    SvaraRadera
  10. Hej!!! Så trist att du inte ska blogga längre, gillar din blogg massor!!! Men supersnällt att du låter den vara öppen så vi kan fortsätta inspireras av dina gjorda alster!

    SvaraRadera
  11. Men vad tråkigt IA! Håll du bloggen öppen, kanske att du känner för att gör att inlägg nån gång. Tack för alla fina mönster och inspiration!

    Allt gott önskar jag dig och din familj :-)!

    SvaraRadera
  12. Så tråkigt att höra! Tack för all inspiration du gett!

    SvaraRadera
  13. Tack för all härlig inspiration som du har delat med dig av till alla oss som tittat in till dig.
    Jag önskar dig en härlig sommar och hoppas att kreativiteten rinner till :)
    Annika

    SvaraRadera
  14. NEEEEEEEEEEEEEEJ! Jag som hittade din blogg för en vecka sen och bokstavligen ÄLSKADE den!!

    Jag har ju dock massvis med inlägg att gå igenom som jag inte läst, så helt tomt blir det ju inte.... ett tag framöver i alla fall!

    SvaraRadera
  15. Tack för all inspiration du har delat med dig av!

    SvaraRadera
  16. Åh, så tråkigt. Men hoppas att du fortsätter någon gång i framtiden :) Jag blir alltid så inspirerad av din blogg och tycker att dina lapptäcken i många färger är de finaste :) Trevlig sommar!

    SvaraRadera
  17. Men OJ VAD TRÅKIGT!! Jag som precis hittat hit och blev sååå inspirerad! Hoppas du kommer tillbaka en dag, Sandra

    SvaraRadera
  18. Helt rätt beslut om du känner så. Fler borde våga säga stopp. Tusen millioner tack dock för all inspiration och för att du låter bloggen ligga öppen.

    SvaraRadera
  19. Hej
    Ett jättetack för den här tiden Det har varit toppen att få kika in hos dig då och då. Lev väl. Jag önskar dig all lycka i livet

    SvaraRadera
  20. Hej! Nej, vad tråkigt, gillar verkligen din blogg alltid en massa färger och roliga grejer att bli glad av :) Karin

    SvaraRadera
  21. Men nej så trist! Men jag förstår dig, allt har sin tid. Tack för alla fina inlägg och mönster. Jag kommer att fortsätta att kika in här ofta! KRAM

    SvaraRadera
  22. neeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj men snälla bli kvar hämta ideer över sommarn kommer säkert på nått tex mössa till vuxen o en stor virkad hund önskas=) krrraaammmmm kerstin

    SvaraRadera
  23. Tack för den här tiden med all inspiration och fina mönster! Må väl och hoppas att kreativiteten infinner sig hos dig igen

    SvaraRadera
  24. Takk for inspirasjon:-)

    SvaraRadera
  25. Tack för all inspiration och fina mönster :) Du kanske blir sugen att börja blogga igen någon annan dag? Snällt av dej att lämna bloggen uppe så länge.Ha det gott! :)

    SvaraRadera
  26. Nice post thank you Lisa

    SvaraRadera